
Denizbank kullanıcıları, mobil uygulama üzerinden işlem yaparken hata ile karşılaştıklarını bildiriyor. Para çekmek, göndermek ya da ödeme yapmak isteyen kullanıcılara ''Güvenlik nedeniyle işlem yapılamıyor'' bildirimi çıktığı belirtildi. Peki, Denizbank çöktü mü, neden işlem yapılamıyor?

Denizbank uygulamasını ziyaret eden kullanıcılarının bir bölümü hata sebebiyle işlemlerine devam edemediklerini sosyal medyadan bildiriyor. Yaşanan sorun nedeniyle ''Denizbank çöktü mü, mobil uygulaması neden açılmıyor?'' şeklinde sorular yöneltiliyor.

Denizbank mobil uygulamasında bazı işlemleri yapmaya çalışan kullanıcılar, “Güvenlik nedeniyle şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz, en yakın DenizBank şubesinden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz” hatası ile karşılaşıyor. Bazı kullanıcılar sosyal medya platformunda hatanın devam ettiğini aktarırken bazıları ise sorunun çözüldüğünü bildiriyor.

DenizBank destek hesabından yapılan açıklamada “ Merhaba sorun düzeltilmiştir, tekrar denemenizi rica ederiz.” ifadeleri yer aldı. Kullanıcı raporlamaları doğrultusunda ise bazı kişiler erişim problemleri yasamaya devam ediyor. Sorunun çözümü için banka müşterilerinin mobil bankacılık uygulamasının güncel olup olmadığını kontrol etmesi tavsiye ediliyor.